معماری ورزشگاه جدید بارسلونا - NYdesign.ir
ورزشگاه جدید نیوکمپ بارسلونا پس از بازسازی
2018-10-18
NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین
نبوغ موجود در ماوراء برخی از مشهورترین بناهای معماری جهان رنزو پیانو
2019-01-05
NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین

NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین

  •  
  • 5 راه حل برای بهبود کسب و کار معماری

    ارائه های کاپیوتری در معماری این حرفه را به سمت معماری حرفه ای هدایت کرده است. اگر چه CGI عمدتا برای اثرات خیره کننده فیلم و بازی های آنلاین بسیار جذاب شناخته شده است، در واقع به معماری ها کمک می کند تا از تعدادی از مشکلات دردناک جلوگیری کنند. و با کسانی که ثابت شده اند، می توانند عملکرد کسب و کار و سودآوری خود را بهبود بخشند – مشتریان بیشتری را پیدا کنند، ارتباط برقرار کردن با آنهایی که در حال حاضر هستند، بهینه سازی بودجه بازاریابی و دستیابی به حتی اهداف شغلی بلندپروازانه خود. به طور خلاصه، CGI راه های جدیدی را برای غنی سازی کسب و کارهای معماری باز کرده است. وسوسه انگیز است؟در ادامه تحریریه اِن وای دیزاین با مقاله 5 راه حل برای بهبود کسب و کار در معماری ، غرفه سازی و دکوراسیون داخلی در خدمت شما هستیم.

  1. جذب مشتریان آنلاین معماری و غرفه سازی با ارائه های سه بعدی و به لحظه 

    فقط به این دلیل که پروژه هنوز در دست ساخت است، معلق یا حتی لغو می شود، به این معنی نیست که معمار نباید برای کار عالی اعتبار بگیرد. با استفاده از ارائه دهندگان معماری 3D، او می تواند بهترین مواد بازاریابی را ایجاد کند – مطالعات موردی. و این همه تفاوت را در هنگام فروش آنلاین خدمات می کند.

    مطالعات موردی وبسایت، سبک امضای معمار، نوع پروژه هایی که در آن پیشرفت می کند، و تخصص را برجسته می کند. آنها با ارائه یک پیشنهاد قوی و تماس با عمل جفت شده، مشتری را ترک نمی کنند، بلکه به تماس می پردازند. به نظر جالب، درست است؟ برای به دست آوردن تصاویری برای مطالعه مورد، تمام نیازهای معماری نیاز به ارسال مواد به یک شرکت رندر 3D و تعیین این کار است.

    علاوه بر این، تصاویر گرافیکی 3D در مطالعات موردی نیز به خوبی در رسانه های اجتماعی کار می کنند. هنگامی که چشم انداز از طریق ارائه 3D در فیس بوک، Pinterest یا Houzz نگاه می کنند، برای خودشان می بینند که متخصص تجربه مناسب و کیفیت عالی ارائه می دهد. بنابراین برای جذب این توجه آنلاین، استفاده از انواع معماری 3D به معنی – تجسم های داخلی و خارجی 3D، تورهای مجازی، انیمیشن ها است. این کار باعث می شود که مشخصات شرکت حرفه ای به نظر برسد و در میان رقبا ایستادگی کند.

  2. ساخت تبلیغات قدرتمند معماری ، غرفه سازی و دکوراسیون داخلی با استفاده از ارائه های سه بعدی در نرم افزار های مختلف

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (2)

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی – NYdesign (2)

    تبلیغات ایمیل و چاپ کمک می کند تا مشتریان را که با گزینه های خود در نظر می گیرند، درگیر کنند، اما آماده نیست که مرتکب شوند. بنابراین برای ارتباط برقرار کردن حیاتی است، در حالی که چشم اندازها هنوز چیزهای زیادی را درک می کنند. یک راه این است که اطلاعات مفیدی را ارائه دهیم، به طور معمول خدمات معماری را ارتقاء دهیم. و چه می توان گفت “مرتبط و با کیفیت بالا” بهتر از ایمیل با پروژه cgi؟ نامه ها ممکن است به وبسایت وبلاگ یا مطالعات موردی منجر شوند یا به برنامه جلسه اسکایپ جلب شود. صرفنظر از این، رندر 3D باعث می شود خوانندگان توجه بیشتری را به خود جلب کنند و زمانی که زمان به معمار می رسد، معمار را به خاطر بسپارید.

    تحریم های چاپ یک ابزار عالی برای بازاریابی معماری هستند. برای اطلاع، آنها باید تمام اطلاعات مربوطه را داشته باشند – این استاندارد است. اما برای درگیر شدن، مواد چاپی باید شامل تصاویر با کیفیت بالا CG باشند. در واقع، تصاویری قوی می توانند خوانندگان را انگیزه بدست آورند تا نگاهی دقیق تر به این کتابچه و در نهایت باعث ایجاد تماس شوند.

  3. شناخت هدفمند مشتریان حوزه معماری

    جلسه اول تعیین می کند که آیا دوم وجود خواهد داشت. به این معنی که تنها یک فرصت برای نشان دادن سطح خدمات وجود دارد و ثابت می کند که پروژه مورد توجه کامل قرار خواهد گرفت. بنابراین 3D در ارائه معماری نشان می دهد که این شرکت طولانی به نظر می رسد برای پیدا کردن بهترین راه حل ها. ارائه دهندگان زیبایی 3D زیبایی مفهوم را نشان می دهند و به توضیح هر راه حل عملی کمک می کنند. در بالای آن، رندر 3D می تواند جلسه یک عنصر نمایش را اضافه کند. تور مجازی و انیمیشن سه بعدی شامل این پروژه در تمام زیبایی های آن، یک عینک هیجان آور را ایجاد می کنند. چنین سطح آمادگی و مراقبت از جزئیات قطعا به ایجاد رابطه میان اعتماد متقابل کمک خواهد کرد.

  4. بهبود ارتباطات با مشتریان معماری و دکوراسیون داخلی

    توضیح پروژه به مشتریانی که نقاشی را درک نمی کنند کار سختی است. به ویژه هنگامی که در مورد چیزهایی مانند نور طبیعی و نمایش از ویندوز صحبت می کنند. به جای جذاب کردن به تخیل، معمار می تواند به سادگی چند لایه نوری واقعی را نشان دهد. ماموریت انجام شد! مخاطبان از مزایای پروژه و سادگی تحویل برخوردار خواهند بود. از همه مهمتر، مشتریان مطمئن خواهند شد که دقیقا می دانند چه چیزی دریافت می کنند، بدین معنی که هیچ یک از شگفتی ها برای هر دو حزب وجود نخواهد داشت.

  5. ارائه سه بعدی معماری برای تسهیل ساخت و ساز و کاهش ریسک کارفرما

    تجسم 3D تجسم تصویری اجازه می دهد تا سرعت اجرای پروژه را افزایش دهد. این به شدت احتمال شكستن ارتباطات را كاهش می دهد، به طوری كه می تواند همه چیز را هموار و با توجه به برنامه در نظر بگیرد. در نتیجه، پیمانکاران میخواهند دوباره با معمار کار کنند، مشتریان با سرعت و دقت سرویس تحت تأثیر قرار میگیرند و این کلمه را به دوستان و آشنایان گسترش میدهند. آنها حتی ممکن است بازبینی در وبسایت معماری یا صفحه فیس بوک داشته باشند.

    رندر معماری با کیفیت بالا 3D ابزار قدرتمند برای افزایش سودآوری کسب و کار، افزایش کمپین های بازاریابی و افزایش وفاداری مشتری و ایجاد اعتبار قوی است. آیا می خواهید عملکرد کسب و کارتان را بهبود ببخشید؟ با NYdesign.ir تماس بگیرید برای ارائه خدمات معماری ، غرفه سازی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی و تعمیرات و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
سلام
در واتس آپ به صورت آنلاین در خدمتتان هستیم.
Powered by