NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین
چرا برج های براق شیشه ای برای زندگی شهری بد هستند 2
2018-10-05
NYDesign-blog شومینه
35 ایده جالب توجه در طراحی و معماری شومینه
2018-10-14
NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین

NYDesign-blog - بلاگ مجموعه معماری ،دکوراسیون داخلی و غرفه سازی اِن وای دیزاین

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی

تمام کارشناسان می گویند که فضای نمایشگاهی چیزی است که باید زیاد بدست آورید. متر مربع بیشتر با تکه های مارک رنگی، توجه بیشتر و در نتیجه بیشتر معاملات شرکت دریافت خواهد کرد. اما اگر کسب و کار به سادگی نمی تواند یک فضای هیولا را در نمایشگاه داشته باشد، و چه چیزی می تواند فقط 12-20 متر مربع باشد؟ در اینجا این است که این مقاله می تواند کمی کمک کند. غرفه های نمایشگاهی

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (1)

 

 

  1. خلاق بودن
    در واقع، هر طراحی غرفه مدرن باید خلاق باشد، چرا که در غیر اینصورت حس حضور در نمایشگاه وجود ندارد. اما هنگامی که شما باید توجه چشم انداز را به موضع کوچک خود جلب کنید، باید دوبار خلاق باشید. طراحی غرفه باید برخی از ایده قابل توجه و جذاب، برخی از خستگی اگر شما لطفا. با این حال، قرار دادن چیزی بسیار جذاب به طراحی ایستاده به یاد داشته باشید آن را فقط باید برای جذب مخاطبان هدف خود را. 

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (2)

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی – NYdesign (2)

     

  2. این در مورد فضا است، نه در مورد چیزها
    تلاش برای ساختن غرفه نمایشگاه با عناصر متعدد، یک اشتباه بزرگ برای طرح های کوچک طراحی است. هدف این است که به عنوان سر و صدا بصری کمی که ممکن است و عجیب و غریب انتظار می رود که پرداخت.
    محدود کردن استفاده از عناصر گرافیکی. سعی نکنید همه کالاهای شرکت را به نمایش بگذارید، اگر تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد، فقط از مواردی استفاده کنید که شرکت بیشترین اعتماد را داشته باشد. پیچ و تاب و شگفت انگیز در اینجا این است که بیشتر اشیاء و عناصر طراحی در فضای کوچک ایستاده اند – ارزان تر آن به نظر می رسد. بنابراین، از خلاص شدن از شر خلاص شدن، و یا بهتر است حتی حتی در برنامه پر کردن فضا با غیر ضروری.

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (3)

    فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی – NYdesign (3)

     

  3. رویکرد مینیمالی کلیدی است
    فضای حداقل باید به سبک مینیمالیستی مجهز شود. برای خطوط روشن، برای روشنایی ظریف و برای یک پالت رنگ جذاب نگاه کنید. طراحی باید به عناصر ضروری محدود شود – قانون “کمتر است بیشتر” در اینجا کاملا کار می کند.
  4. “همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است
    آرم این چهره شرکت شما، هویت نام تجاری شماست، شما به سادگی نمی توانید بدون آن کار کنید.

شرح کسب و کار در کمتر از 5 کلمه. به احتمال زیاد، شما فضای کافی برای نوشتن بیش از 5 کلمه برای حفظ اندازه اندازه قابل خواندن ندارید (مردم باید بتوانند آن را از فاصله دور ببینند).

 

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (4)

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی – NYdesign (4)

رنگها. مجموعه حداقل رنگ از برند خود را انتخاب کنید و در این پالت محدود کار کنید.

منطقه “قفل” حتی با یک فضای کوچک، غرفه داران مقدار زیادی جعبه خالی برای پنهان کردن و بسیاری از مواد چاپی POS برای نگهداری دارند، به جز موارد پوششی پالتو و لپ تاپ. در تجربه ما بهترین راه این است که این منطقه را باریک بسازیم و آن را در پشت یکی از دیوارها پنهان کنیم. بدین ترتیب این یک اختلال تصویری ایجاد نخواهد کرد و هنوز هم کاملا کاربردی خواهد بود.

برای ترکیب. اگر این شرکت نیاز به یک منطقه پذیرش و یک منطقه مذاکره داشته باشد، ترکیب دو مورد باید طراحی شود – منطقه ای که بتواند به دو هدف اهدا شود.

کوچکترین فضای موجود در نمایشگاه هنوز هم می تواند رقابتی باشد و می تواند توجه مخاطبان را از هیولاهای نمایشگاه بزرگ با بالن بالایی که از بالای آنها پرسیده می شود دور نگه دارد، شما فقط باید به درستی آن را طراحی کنید.

 

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی - NYdesign (5)

فضاهای کوچک و بازدهی فوق العاده در غرفه های نمایشگاهی – NYdesign (5)

4 دیدگاه ها

  1. غرفه سازی پیش ساخته
    سیستم مدولار پیش ساخته علاوه بر استفاده در غرفه های نمایشگاهی کوچک، قابلیت های بسیاری برای فضا سازی و ساخت المان های نمایش دارد که در کشور ما تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
    غرفه های پیش ساخته ویژه، غرفه هایی غیر همشکل و بسیار متنوع هستند که با استفاده از اجزاء سیستم مدولار و بر اساس نیاز مشتری طراحی و ساخته می شوند.
    با توجه به ظرفیتهای این سیستم می توان غرفه هایی زیبا با ساختار های نسبتا بزرگ و بسیار جذاب، با استفاده از نور، رنگ، شیشه والمانهای گرافیک، طراحی و اجرا نمود.
    تقریبا تمامی اجزاء لازم برای یک غرفه نمایشگاهی مانند، میزهای اطلاعات، استند یا ویترین نمایش محصولات، بدنه ها، اتاق های مذاکره، المان های عمودی یا افقی در سایز های بزرگ، دیوارهای نور و بک لایت، و بسیار موارد را میتوان با این سیستم و با هزینه منطقی به انجام رساند.
    پس از دریافت سفارش از مشتری، غرفه در آتلیه برسا طراحی شده و بصورت تصاویر سه بعدی که تمامی اجزای غرفه در آن به روشنی دیده میشود، ارئه خواهد شد.

  2. king group گفت:

    غرفه سازی پیش ساخته سالنی
    غرفه سازی نمایشگاهی با سیستم پیش ساخته مدولار فضایی است که بصورت یونیفورم (همشکل) برای استقرار مشارکت کنندگان ساخته می شود.
    این غرفه های نمایشگاهی بطور معمول توسط برگزار کننده نمایشگاه سفارش داده می شود.
    حداقل نیاز غرفه داران که شامل فضای مستقل و امکانات اولیه برای بهره برداری و سرویس دهی به بازدید کنندگان می باشد در این غرفه ها تامین می گردد.
    ارائه خدمات حرفه ای و استفاده از تجهیزات با کیفیت، هدفی است که برسا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در این زمینه از غرفه سازی دنبال می کند.
    تجهیزات اضافی برای اجاره مانند: انواع مبلمان، میزهای مذاکره، ویترین و استند نمایش محصولات، یخچال، آب سرد کن و انواع تلویزیون و . . . مستقیما توسط غرفه دار از ما اجاره خواهد شد.

    • nyadmin گفت:

      خیلی ممنون از توضیحات تکمیلی که راجه به غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی فرمودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
سلام
در واتس آپ به صورت آنلاین در خدمتتان هستیم.
Powered by